Facebook

Facebook bestond al langer dan het Nederlandse Hyves .
Voornamelijk bij de jeugd sloeg Facebook destijds niet aan. Maar niets is grilliger dan het internet en een aantal jaren later is de jeugd massaal overgegaan op Facebook.

In de afgelopen jaren hebben ook de ouders van de jeugd en ouderen zich aangemeld bij Facebook en de mogelijkheden ontdekt. Dit geldt ook voor het bedrijfsleven. Het blijft nog steeds een prachtig medium om nieuws te "delen" en vooral te "liken", want dat is de kracht van Facebook. Kijk maar eens wat bijvoorbeeld KLM regelmatig te melden heeft.

Ondanks dat het in het begin het plan was om niet commercieel te gaan, heeft Facebook een ingenieus systeem ontwikkeld om advertenties te tonen waarnaar je interesse uitgaat. Al is het maar een koppeling met je eigen interesses die je zelf hebt ingevoerd, maar het gaat verder: het cookie bestand op je PC wordt nauwlettend in de gaten gehouden en heb je voor je bezoek aan Facebook gekeken naar diverse reisbestemmingen, dan is de kans erg groot, dat je diezelfde reisbestemmingen in de advertenties terugvindt. Facebook biedt ook vele mogelijkheden om bedrijfspagina's aan te maken. Op deze wijze kan je dan door middel van persoonlijke uitnodigingen "volgers" maken die de bedrijfsberichten op hun eigen Facebook terugzien.

De mogelijkheden gaan nog verder: promoten en adverteren van de pagina. Kortom, een succesvolle reclame- en marketingstrategie met Facebook om uw bedrijf te promoten is dichterbij dan u denkt!

https://www.facebook.com/FurData

  Fur Data Facebook pagina


Twitter
Pinterest