Webintegratie en social media

Nog steeds is de website de start en de basis van de profilering van een bedrijf of organisatie op het internet.
Met welke boodschap dan ook, groot of klein, met veel of weinig beeldmateriaal, de website is en blijft het digitale visitekaartje.

Wordt de website voldoende bezocht? Vindbaar in onder meer Google ?
Immers, het is 24 uur bereikbaar en 7 dagen in de week.
Met de komst van Social Media neemt dit medium het "interactieve" gedeelte van de website over.
Het verspreiden van digitale nieuwsbrieven en reclame is nu aan strenge regels / wetten door de OPTA-wetgeving gebonden.
 
Om de doelgroepen en het publiek te bereiken is Social Media een mooie oplossing die het webbezoek stimuleert.
Het delen van pagina's op bijvoorbeeld Facebook, Linkedin. Twitter en andere populaire zeer interactieve platforms vergroot de zichtbaarheid van de website.
Daarnaast zijn de deze Social Media platforms ook een zeer groot persoonlijke zoekmachines waar ook de links naar de websites worden vermeld.
 
Het goed voorbereid opzetten vergt enige kennis en geduld. Daarnaast is het met "discipline" bijhouden van een of meerdere "accounts" een vereiste.
Social Media Management is nu al een vaak gebruikte term: het vergt tijd, maar het levert op den duur ook wat op.
 
Wij kunnen u daarbij helpen !