Uitleg en vooral doen ...

Senior partner Ferdy (Fer) Rozenberg van de Fur Group geeft in een seminar uitleg over trends en mogelijke nieuwe kansen voor bedrijven en organisaties.

Sinds 1996 bij de op de oprichting van de netwerkorganisatie Fur Group gaf hij lezingen over internet en de vele toepassingsmogelijkheden.

In die tijd dat het bedrijfsleven nog in het medium facsimile (fax) geloofde, gaf hij al uitleg over een nieuw opkomend fenomeen: websites en e-mail. Eind jaren negentig adviseerde Ferdy om je te gaan verdiepen in de "vindbaarheid" van websites bij de diverse zoekprogramma's.

Bijna dertien jaar later pakt hij het "seminarstokje" weer op. Juist in deze tijd met niet altijd positieve economische berichten is het wellicht een uitgelezen kans voor bedrijven en organisaties om kennis te nemen van het nieuwe programma "De zin en onzin van zakelijke social media toepassingen".

Met de opgedane kennis, ervaringen en "tips and tricks" heeft u de mogelijkheid om de inhaalslag te maken op uw concurrent. Of zelfs deze voor te blijven.
    Maar ook kan hij u verder op weg helpen, als u al met social media bezig bent.

Het programma bestaat uit twee delen:

  • Algemene kennis van social media met al haar facetten.
  • Workshop gericht op Linkedin, Facebook, Twitter (andere social media naar keuze).
Locatie:
In overleg of "inhouse"

Kosten:
Opgave wordt verstrekt na telefonisch overleg o.b.v. gestelde wensen en locatie.

Contact:
E-mail: rozenberg@furdata.nl of telefonisch met Ferdy (Fer) Rozenberg: 010 - 529 00 17.

Advies:
Gewoon doen! Bespaart u veel leeswerk ... en u heeft de kennis uit eerste hand van een internetondernemer sinds 1994.
 

Social media
Social media management